Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010
ΣΗΜΕΡΑ

Ο κρατικός προϋπολογισμός ορίζει ένα ποσό για την παιδεία . Απο το υπουργείο οικονομικών δίδεται προς διαχείριση στο υπουργείο παιδείας  και από κει διανέμεται στις νομαρχίες και δήμους για να κατανεμηθεί στα σχολεία.

Στη διαδρομή αυτή η ελληνική γραφειοκρατία δεσμεύει ,προς συντήρηση της, ένα αξιοσέβαστο ποσό για τον εαυτό της .

Η διανομή των πόρων ,πολλές φορές εξαρτάται από τον δυναμισμό ή διεισδυτικότητα ή ακόμα και την πολιτική τοποθέτηση  του εκάστοτε δημάρχου ή διευθυντή σχολείου κ.ο.κ. με αποτέλεσμα την άνιση και άδικη κατανομή των πόρων δηλ. των χρημάτων μας.

ΑΥΡΙΟ

Διαιρούμε το ποσό του κρατικού προϋπολογισμού δια των μαθητών της χώρας. Το ποσό που αναλογεί ανά μαθητή δίδεται σε μορφή κουπονιού στην οικογένεια του μαθητή.

Ο γονιός επιλέγει αυτός το σχολείο που θέλει για το παιδί του ανάλογα με τα δικά του κριτήρια αξιολόγησης και καταθέτει το κουπόνι στη διεύθυνση του σχολείου.

Από την συγκέντρωση των κουπονιών (δηλ. των χρημάτων μας ) το σχολείο θα πληρώνει τους δασκάλους –καθηγητές .

Όσα κουπόνια περισσότερα συγκεντρωθούν θα διανέμονται σαν επιβράβευση , πέραν της μισθοδοσίας, στους εκπαιδευτικούς .


Η μετακίνηση των εκπαιδευτικών θα μπορεί να γίνεται ελεύθερα με κριτήριο την απόδοση ,την αξία, και την απόκτηση περισσότερου εισοδήματος.

Σχολεία που δεν θα συγκεντρώνουν πόρους αν δεν μιμηθούν την επιτυχία των άλλων  ή θα συγχωνεύονται ή θα κλείνουν .                 Γιατι η προοδος δεν πρεπει να εχει βαρίδια.



ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ-ΟΦΕΛΗ

1.     Εξοικονόμηση πόρων
2.     Αύξηση των μισθών
3.     Η ανάπτυξη του ανταγωνισμού θα ανεβάσει το επίπεδο ποιότητας των σχολείων.
4.     Η ολιγωρία η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και η μετριότητα θα καταδικάζεται από του ίδιους του φορολογούμενους –γονείς. Αυτό σημαίνει άμεση Δημοκρατία.
5.     Θα γίνει δυνατή η χρηματοδότηση και από άλλους πόρους                 ( γονείς-ιδιώτες)
6.     Θα αυξηθεί η εποπτεία των γονιών προς το σχολείο. Άλλο είναι να ξέρεις πόσο πληρώνεις και τι εισπράττεις ,και άλλο να πληρώνει το κράτος για σένα χωρίς εσένα.
7.     Μπορεί και θα γίνει (πχ Αγγλία), εξειδίκευση των σχολείων σε διαφορετικούς τομείς. Δηλ. μπορεί ένα σχολείο να γίνει πρότυπο εκπαίδευσης στις ξένες γλώσσες, στη μουσική ,στη γυμναστική, στην πληροφορική, με ιδίους πόρους (προς όφελος των εκπαιδευτικών )να οργανώνει απογευματινά τμήματα .
8.     Η ανάπτυξη του επιπέδου εκπαίδευσης θα μειώσει δραστικά την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια και κατ επέκταση θα αυξήσει τα οικογενειακά εισοδήματα.



    Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΛΟΙΠΟΝ ,ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ    ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ,ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ  ΕΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΕΙΝΑΣ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ  ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ  .

ΠΡΟΣΟΧΗ.
ΣΕ  ΚΑΘΕ ΤΙ  ΝΕΟ  ΚΑΙ  ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ , ΑΥΤΟΙ  ΠΟΥ  ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ,  ΕΙΝΑΙ  ΟΙ  ΒΟΛΕΜΕΝΕΣ  ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ.



Κρουστης Αντωνης

0 σχόλια:

Τροφή για γνώση

Blog Archive

Συνολικές προβολές σελίδας

Άρθρογραφία χρονικά

Ιστοσελίδα του Αντώνη Κρούστη. Από το Blogger.

Άρθρογραφία κατά ετικέτα

Αναγνώστες

Προτάσεις ιστοσελίδων

Γνωμικά

Πρωτοσέλιδα