Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010
ΣΗΜΕΡΑ
Ο κρατικός προϋπολογισμός ορίζει ένα ποσό για την παιδεία . Απο το υπουργείο οικονομικών δίδεται προς διαχείριση στο υπουργείο παιδείας και από κει διανέμεται στις νομαρχίες και δήμους για να κατανεμηθεί στα σχολεία.
Στη διαδρομή αυτή η ελληνική γραφειοκρατία δεσμεύει ,προς συντήρηση της, ένα αξιοσέβαστο ποσό για τον εαυτό της .
Η διανομή των πόρων ,πολλές φορές εξαρτάται από τον δυναμισμό ή διεισδυτικότητα ή ακόμα και την πολιτική τοποθέτηση του εκάστοτε δημάρχου ή διευθυντή σχολείου κ.ο.κ. με αποτέλεσμα την άνιση και άδικη κατανομή των πόρων δηλ. των χρημάτων μας.
ΑΥΡΙΟ
Διαιρούμε το ποσό του κρατικού προϋπολογισμού δια των μαθητών της χώρας. Το ποσό που αναλογεί ανά μαθητή δίδεται σε μορφή κουπονιού στην οικογένεια του μαθητή.
Ο γονιός επιλέγει αυτός το σχολείο που θέλει για το παιδί του ανάλογα με τα δικά του κριτήρια αξιολόγησης και καταθέτει το κουπόνι στη διεύθυνση του σχολείου.
Από την συγκέντρωση των κουπονιών (δηλ. των χρημάτων μας ) το σχολείο θα πληρώνει τους δασκάλους –καθηγητές .
Όσα κουπόνια περισσότερα συγκεντρωθούν θα διανέμονται σαν επιβράβευση , πέραν της μισθοδοσίας, στους εκπαιδευτικούς .
Η μετακίνηση των εκπαιδευτικών θα μπορεί να γίνεται ελεύθερα με κριτήριο την απόδοση ,την αξία, και την απόκτηση περισσότερου εισοδήματος.
Σχολεία που δεν θα συγκεντρώνουν πόρους αν δεν μιμηθούν την επιτυχία των άλλων ή θα συγχωνεύονται ή θα κλείνουν . Γιατι η προοδος δεν πρεπει να εχει βαρίδια.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ-ΟΦΕΛΗ
1. Εξοικονόμηση πόρων
2. Αύξηση των μισθών
3. Η ανάπτυξη του ανταγωνισμού θα ανεβάσει το επίπεδο ποιότητας των σχολείων.
4. Η ολιγωρία η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και η μετριότητα θα καταδικάζεται από του ίδιους του φορολογούμενους –γονείς. Αυτό σημαίνει άμεση Δημοκρατία.
5. Θα γίνει δυνατή η χρηματοδότηση και από άλλους πόρους ( γονείς-ιδιώτες)
6. Θα αυξηθεί η εποπτεία των γονιών προς το σχολείο. Άλλο είναι να ξέρεις πόσο πληρώνεις και τι εισπράττεις ,και άλλο να πληρώνει το κράτος για σένα χωρίς εσένα.
7. Μπορεί και θα γίνει (πχ Αγγλία), εξειδίκευση των σχολείων σε διαφορετικούς τομείς. Δηλ. μπορεί ένα σχολείο να γίνει πρότυπο εκπαίδευσης στις ξένες γλώσσες, στη μουσική ,στη γυμναστική, στην πληροφορική, με ιδίους πόρους (προς όφελος των εκπαιδευτικών )να οργανώνει απογευματινά τμήματα .
8. Η ανάπτυξη του επιπέδου εκπαίδευσης θα μειώσει δραστικά την παραπαιδεία και τα φροντιστήρια και κατ επέκταση θα αυξήσει τα οικογενειακά εισοδήματα.
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΛΟΙΠΟΝ ,ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ,ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΕΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΠΕΙΝΑΣ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ .
ΠΡΟΣΟΧΗ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΝΕΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ , ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΕΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ.
Κρουστης Αντωνης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Blog Archive
- 2022 (6)
- 2018 (10)
- 2017 (9)
- 2016 (23)
- 2015 (25)
- 2014 (22)
- 2013 (26)
- 2012 (66)
- 2011 (63)
-
2010
(46)
- Δεκεμβρίου(5)
-
Νοεμβρίου(31)
- ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΕΙΝΑ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΠ...
- Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛ...
- Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ...
- Ο ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
- Κόμμα Κακομοίρηδων Εθελοντών
- ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΟ
- ΤΥΠΟΑΠΟΛΥΤΙΚΗ ΑΕ
- ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΓΓΥΗΜ...
- ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ , ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ
- ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ,ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ
- ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
- Πως φτωχαινουν και πως αναπτυσονται οι χωρες;
- ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ;
- Ο Ριζοσπάστης τις απολύσεις στην Κούβα τις ονομάζ...
- ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
- ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟ
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ…..
- ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ........
- Η ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΟΙ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ
- Η ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΟΙ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ
- ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ
- ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ;
- ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ........
- ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΑΓΕ ΑΚΟΜΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
- Οκτωβρίου(10)
Συνολικές προβολές σελίδας
Άρθρογραφία χρονικά
- Απριλίου 2022 (6)
- Νοεμβρίου 2018 (1)
- Σεπτεμβρίου 2018 (1)
- Μαΐου 2018 (4)
- Φεβρουαρίου 2018 (1)
- Ιανουαρίου 2018 (3)
- Σεπτεμβρίου 2017 (1)
- Αυγούστου 2017 (1)
- Ιουλίου 2017 (1)
- Μαΐου 2017 (1)
- Απριλίου 2017 (1)
- Μαρτίου 2017 (1)
- Ιανουαρίου 2017 (3)
- Νοεμβρίου 2016 (4)
- Οκτωβρίου 2016 (4)
- Σεπτεμβρίου 2016 (5)
- Ιουλίου 2016 (1)
- Μαΐου 2016 (2)
- Απριλίου 2016 (2)
- Φεβρουαρίου 2016 (3)
- Ιανουαρίου 2016 (2)
- Δεκεμβρίου 2015 (2)
- Οκτωβρίου 2015 (1)
- Σεπτεμβρίου 2015 (3)
- Αυγούστου 2015 (2)
- Ιουλίου 2015 (3)
- Ιουνίου 2015 (4)
- Μαΐου 2015 (2)
- Απριλίου 2015 (1)
- Φεβρουαρίου 2015 (3)
- Ιανουαρίου 2015 (4)
- Δεκεμβρίου 2014 (4)
- Νοεμβρίου 2014 (2)
- Οκτωβρίου 2014 (4)
- Σεπτεμβρίου 2014 (1)
- Αυγούστου 2014 (2)
- Ιουλίου 2014 (1)
- Ιουνίου 2014 (1)
- Μαΐου 2014 (2)
- Απριλίου 2014 (1)
- Μαρτίου 2014 (2)
- Φεβρουαρίου 2014 (1)
- Ιανουαρίου 2014 (1)
- Δεκεμβρίου 2013 (2)
- Νοεμβρίου 2013 (2)
- Οκτωβρίου 2013 (2)
- Σεπτεμβρίου 2013 (1)
- Αυγούστου 2013 (2)
- Ιουλίου 2013 (1)
- Ιουνίου 2013 (3)
- Μαΐου 2013 (2)
- Απριλίου 2013 (2)
- Μαρτίου 2013 (4)
- Φεβρουαρίου 2013 (3)
- Ιανουαρίου 2013 (2)
- Δεκεμβρίου 2012 (3)
- Νοεμβρίου 2012 (4)
- Οκτωβρίου 2012 (2)
- Σεπτεμβρίου 2012 (5)
- Αυγούστου 2012 (2)
- Ιουλίου 2012 (3)
- Ιουνίου 2012 (2)
- Μαΐου 2012 (8)
- Απριλίου 2012 (11)
- Μαρτίου 2012 (8)
- Φεβρουαρίου 2012 (8)
- Ιανουαρίου 2012 (10)
- Δεκεμβρίου 2011 (5)
- Νοεμβρίου 2011 (5)
- Οκτωβρίου 2011 (5)
- Σεπτεμβρίου 2011 (7)
- Ιουλίου 2011 (3)
- Ιουνίου 2011 (5)
- Μαΐου 2011 (9)
- Απριλίου 2011 (15)
- Μαρτίου 2011 (2)
- Φεβρουαρίου 2011 (5)
- Ιανουαρίου 2011 (2)
- Δεκεμβρίου 2010 (5)
- Νοεμβρίου 2010 (31)
- Οκτωβρίου 2010 (10)
Ιστοσελίδα του Αντώνη Κρούστη. Από το Blogger.
Άρθρογραφία κατά ετικέτα
- Άποψη (6)
- Επικαιρότητα (2)
- Οικονομία (2)
- Πολιτική (2)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου