Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012
Σε προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο
«Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι αριστερό κόμμα», ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από πολλούς
αναγνώστες της ευρύτερης Αριστεράς . Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι αντιδράσεις
από τη μεριά των Χρυσαυγιτών ήταν μηδενικές. Άρα λοιπόν οφείλω μια απάντηση σε πολλούς φίλους αριστερούς για τις εκλεκτικές συγγένειες που έχουν οι δυο ιδεολογίες και ίσως αφυπνίσω
πολλούς συμπολίτες μου που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή ,να γνωρίσουν τι κρύβεται πίσω
από αυτήν την ιδεολογία.
Και οι δυο θεωρίες πιστεύουν ότι το κεφάλαιο πρέπει να ανήκει
στο κράτος (οι μεν το ονομάζουν Λαϊκό Κράτος
οι δε Λαϊκή εξουσία)και η οικονομία πρέπει να ελέγχεται κεντρικά.
Η ιδιοκτησία στη μια περίπτωση είναι κρατική και στην άλλη
ελεγχόμενη από το κράτος.
Η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και ανθρώπων , ελέγχεται εξ
ολοκλήρου από την κρατική εξουσία και ο
έλεγχος της ενημέρωσης από κρατικά ΜΜΕ προσδιορίζουν ξεκάθαρα και την ελευθερία διακίνησης των
ιδεών.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Θεώρει ότι το άτομο διαμορφώνει το «ΕΓΩ» του μόνο μέσα από
το «ΕΜΕΙΣ» και ότι ολοκληρώνεται μόνο μέσα από την κοινωνικοποίηση του.
Σαν τελικός σκοπός του είναι να μορφοποιήσει ένα Νέο Τύπο Ανθρώπου.
Ακριβώς την ιδία αντίληψη έχει και η Μαρξιστική άποψη περί ανθρώπου.
Ότι ο άνθρωπος μέσα από την κοινωνικοποίηση του στα μέσα παράγωγης θα εξαλείψει
τις ανισότητες και ότι νοσηρό προκύπτει
από αυτές.
Η αταξική κοινωνία θα διαμορφώσει ένα Νέο Τύπο Ανθρώπου , τον
HOMO SOVIETICUS.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ
Και οι δυο θεωρίες θέτουν ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ– για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ,την
ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΩΝ -και για την Αριστερά , την ΑΤΑΞΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Οι κοινωνίες αυτές θα αποτελέσουν πρότυπα αντιγραφής και των υπολοίπων
κοινωνιών, μέχρι να εκπληρώσουν το σχέδιο της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ή της
ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ που εννίοτε το καλούν να ενωθεί για μια
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ με σκοπό την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.
Και οι δυο ορίζουν φορέα επίτευξης της ΙΕΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ , το κόμμα
ή τον ηγέτη.
Αλλά η επίτευξη κοινού σκοπού προϋποθέτει την ύπαρξη εχθρού.
Για τους μεν είναι ο καπιταλισμός , για τους δε οι αλλόφυλοι και αλλοεθνείς.
Οι μεν αγιοποιούν την «εργατική τάξη»και οι δε την «καθαρότητα
της φυλής»
Ο διαχωρισμός όμως των ανθρώπων σε τάξεις ή φυλές οδηγεί αναπόφευκτα
το υπομόχλιο της καταπίεσης της μιας ομάδας
έναντι της άλλης.
Η συγκρουσιακή λογική που θέτουν στα πράγματα ,αποκλείει
κάθε σκέψη για συνεργασία και εναρμόνιση κοινών στόχων.
Άλλωστε δεν το κρύβουν, οι μεν ευθαρσώς αποκλείουν τους μη έλληνες από την παραγωγική διαδικασία και
οι άλλοι διακηρύττουν την «δικτατορία του προλεταριάτου» σαν μέσο για την κοινωνία
που ονειρεύονται.
Προφανώς δεν μπορούν να δεχτούν ότι οι άνθρωποι μπορεί να διαφοροποιούνται ανάλογα της ικανότητας , της προσπάθειας και της συμβολής τους σ’αυτό
που λέμε κοινωνική ευημερία.
Προφανώς δεν τους μίλησε κανείς ότι δεν υπάρχει συλλογική ,ταξική,
ή εθνική συνείδηση , αλλά ελευθερία
συνείδησης του ατόμου και ότι οι άνθρωποι εντάσσονται σε σύνολα κατ’ επιλογή.
Προφανώς δεν γνωρίζουν(;) ότι ο άνθρωπος όταν ετεροπροσδιορίστηκε αυθαίρετα σαν φορέας
κοινών σκοπών έγινε κομμάτι μιας εξελικτικής διαδικασίας που ψαλλίδισε με τον χειρότερο
τρόπο και τις δεξιότητες του αλλά και τις προσωπικές του ελευθερίες.
Αυτές οι ιδεολογίες οδήγησαν τον άνθρωπο από υποκείμενο της ιστορίας
σε αντικείμενο.
Σ’αυτές τις ιδεολογίες χρεώνονται τα εκατομμύρια αδικοχαμένων
ανθρώπων από τα κρεματόρια του Χίτλερ και τα πολλαπλάσια άλλα θύματα στα Γκούλαγκ, του «εγγυητή της κομμουνιστικής οικοδόμησης» , Στάλιν.
Προφανώς δεν τους περνά από το μυαλό ότι ο τελικός σκοπός
τους είναι ουτοπικός και ανήθικος γιατί εξαναγκάζει το σύνολο προς μια νομοτελειακά
κατεύθυνση με ολοκληρωτικό τρόπο και αποκλεισμούς.
Ο διαφωνών της ΙΕΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ αποπροσανατολίζει το σύνολο
(κόμμα)από τον ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ και πρέπει να περιχαρακωθεί έστω και με απώλεια της
ζωής του.
Όπως έλεγε και ο Αυστριακός
οικονομολόγος Φρίντριχ Χάγιεκ «ο δρόμος για την κόλαση
είναι στρωμένος με καλές προθέσεις»
Έτσι η ουτοπία γίνεται διαστροφή.
Η διαδικασία των επιπτώσεων
της ιδεοληψίας των ανθρώπων ακολουθεί την εξής διαδρομή: Η υπερτίμηση
της ιδέας φέρει τον φανατισμό,
ο φανατισμός τις εμμονές και
οι εμμονές το παραλήρημα. Το
παραλήρημα δε, οδηγεί σε διαβλητές
πράξεις που μπορεί να καταλήξουν σε φόνους (τρομοκρατικές οργανώσεις),
σε διώξεις και εκτελέσεις αντιφρονούντων( Σταλινισμός), πολέμους (Ναζισμός)
ακόμα και σε αυτοθυσίες ανθρώπων (Ισλάμ) που τιμωρούν τους άλλους χαρίζοντας τη δική
τους ζωή .
Οι Τελοκρατικές και
Τελειοκρατικές θεωρίες επεμβαίνουν στην
ελεύθερη συνείδηση των ατόμων και μαζοποιούν τη σκέψη τους. Αποπροσωποποιούν
τους ανθρώπους πολτοποιώντας τους στο
χωνευτήρι της κρατικής μηχανής.
Η τακτική τους όχι
μόνο δεν παράγει «ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ» ανθρώπους, αλλά σκοτώνει και ανθρώπους , που
τυγχάνει να διαφωνούν να συμμετέχουν στην υποταγή της συνείδησης τους από την
απόλυτη κρατική εξουσία της Μιας Αλήθειας.
Αγαπητοί φίλοι ένας μόνο τρόπος υπάρχει
να εκφράσετε την οργή σας στο πολιτικό σύστημα που σας φτωχοποίησε. Να
συμβάλλετε να απελευθερωθεί η οικονομία από το κράτος. Μόνο τότε η στοχοποίηση
της ζωής σας θα είναι ανεξάρτητη από την κάθε κρατική εξουσία. Ψηφήστε κόμματα
που απελευθερώνουν την οικονομία και αποδυναμώνουν τους πολιτικούς.
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και η ΑΡΙΣΤΕΡΑ είναι οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος, γιατί όσο κρατικοποιείς την οικονομία τόσο
πιο πολύ εκτρέφεται ο φασισμός .
Κρούστης Αντώνης
Fileleftheros1966.blogspot.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Άρθρογραφία χρονικά
- Απριλίου 2022 (6)
- Νοεμβρίου 2018 (1)
- Σεπτεμβρίου 2018 (1)
- Μαΐου 2018 (4)
- Φεβρουαρίου 2018 (1)
- Ιανουαρίου 2018 (3)
- Σεπτεμβρίου 2017 (1)
- Αυγούστου 2017 (1)
- Ιουλίου 2017 (1)
- Μαΐου 2017 (1)
- Απριλίου 2017 (1)
- Μαρτίου 2017 (1)
- Ιανουαρίου 2017 (3)
- Νοεμβρίου 2016 (4)
- Οκτωβρίου 2016 (4)
- Σεπτεμβρίου 2016 (5)
- Ιουλίου 2016 (1)
- Μαΐου 2016 (2)
- Απριλίου 2016 (2)
- Φεβρουαρίου 2016 (3)
- Ιανουαρίου 2016 (2)
- Δεκεμβρίου 2015 (2)
- Οκτωβρίου 2015 (1)
- Σεπτεμβρίου 2015 (3)
- Αυγούστου 2015 (2)
- Ιουλίου 2015 (3)
- Ιουνίου 2015 (4)
- Μαΐου 2015 (2)
- Απριλίου 2015 (1)
- Φεβρουαρίου 2015 (3)
- Ιανουαρίου 2015 (4)
- Δεκεμβρίου 2014 (4)
- Νοεμβρίου 2014 (2)
- Οκτωβρίου 2014 (4)
- Σεπτεμβρίου 2014 (1)
- Αυγούστου 2014 (2)
- Ιουλίου 2014 (1)
- Ιουνίου 2014 (1)
- Μαΐου 2014 (2)
- Απριλίου 2014 (1)
- Μαρτίου 2014 (2)
- Φεβρουαρίου 2014 (1)
- Ιανουαρίου 2014 (1)
- Δεκεμβρίου 2013 (2)
- Νοεμβρίου 2013 (2)
- Οκτωβρίου 2013 (2)
- Σεπτεμβρίου 2013 (1)
- Αυγούστου 2013 (2)
- Ιουλίου 2013 (1)
- Ιουνίου 2013 (3)
- Μαΐου 2013 (2)
- Απριλίου 2013 (2)
- Μαρτίου 2013 (4)
- Φεβρουαρίου 2013 (3)
- Ιανουαρίου 2013 (2)
- Δεκεμβρίου 2012 (3)
- Νοεμβρίου 2012 (4)
- Οκτωβρίου 2012 (2)
- Σεπτεμβρίου 2012 (5)
- Αυγούστου 2012 (2)
- Ιουλίου 2012 (3)
- Ιουνίου 2012 (2)
- Μαΐου 2012 (8)
- Απριλίου 2012 (11)
- Μαρτίου 2012 (8)
- Φεβρουαρίου 2012 (8)
- Ιανουαρίου 2012 (10)
- Δεκεμβρίου 2011 (5)
- Νοεμβρίου 2011 (5)
- Οκτωβρίου 2011 (5)
- Σεπτεμβρίου 2011 (7)
- Ιουλίου 2011 (3)
- Ιουνίου 2011 (5)
- Μαΐου 2011 (9)
- Απριλίου 2011 (15)
- Μαρτίου 2011 (2)
- Φεβρουαρίου 2011 (5)
- Ιανουαρίου 2011 (2)
- Δεκεμβρίου 2010 (5)
- Νοεμβρίου 2010 (31)
- Οκτωβρίου 2010 (10)
Ιστοσελίδα του Αντώνη Κρούστη. Από το Blogger.
Άρθρογραφία κατά ετικέτα
- Άποψη (6)
- Επικαιρότητα (2)
- Οικονομία (2)
- Πολιτική (2)
6 σχόλια:
"Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι αντιδράσεις από τη μεριά των Χρυσαυγιτών ήταν μηδενικές": Και γιατί να μας εντυπωσιάσει; Σάματις η θεωρία των άκρων το σκοπό τους δεν εξυπηρετεί; Οι χρυσαύγουλοι σκοπό έχουν να διαλύσουν όσες ελευθερίες επέτρεπαν στους πολίτες να αντιστέκονται. Άρα αν η καταδίκη μιας απεργίας ή μιας διαδήλωσης ή ενός αντιστασιακού φρονήματος μπορεί να επιτευχθεί απ' την εξίσωσή του με τις βρωμιές τους, τότε η εξίσωση αυτή είναι επιθυμητή. Επιπλέον αυτοί θέλουν να νομιμοποιήσουν τις δράσεις τους. Τι καλύτερο απ' το ν' αντλήσουν νομιμότητα απ' τις κινητοποιήσεις του λαού και μόλις την χάσουν να χάσουν μαζί κι οι κινητοποιήσεις τη νομιμότητά τους; Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, λοιπόν!
"ίσως αφυπνίσω πολλούς συμπολίτες μου που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή ,να γνωρίσουν τι κρύβεται πίσω από αυτήν την ιδεολογία.": Και να ο πραγματικός σκοπός του κειμένου! Να η πολιτική τάση του συγγραφέα! Τα Χ.Α. είναι προβληματικά, όχι γιατί μαχαιρώνουν φτωχούς ανθρώπους, όχι γιατί ξυλοκοπούν αντιστεκόμενους Έλληνες, όχι γιατί υμνούν τους κατακτητές της χώρας, όχι γιατί αυνανίζονται με την απώλεια των δημοκρατικών ελευθεριών, αλλά γιατί συγγενεύουν με την αριστερά. Να κλάψω, να νευριάζω ή να εξοργιστώ;
"Και οι δυο θεωρίες πιστεύουν ότι το κεφάλαιο πρέπει να ανήκει στο κράτος": Αστοιχείωτος ο συγγραφεύς! Και σε βασιλείες ο πλούτος άνηκε στο κράτος, αυτό κατά τη γνώμη του τρανού διανοητή τις κάνει υποστασιοποιήσεις των σοσιαλιστικών ουτοπιών της εποχής;;; Για έναν με μη μηδενική ενημέρωση επί των αριστερών απόψεων τα πράγματα είναι προφανή... Άλλο το κράτος που ελέγχεται απ' τους πολίτες -βλ "κράτος κι επανάσταση" ή "η παρισινή κομμούνα"- κι άλλο η απολυταρχία του Χίτλερ. Άλλο το να πληρώνονται οι εργάτες την αξία αυτού που παράγουν κι άλλο να δίνουν κομμάτι της αξίας του προϊόντος στην τσέπη του ηγεμόνα. Επιπλέον που είδες εσύ την πάλη των Χ.Α. για κρατική οικονομία;
"ο έλεγχος της ενημέρωσης από κρατικά ΜΜΕ": Καλό θα ήταν να μην διάβαζες για την αριστερά μόνο την αστική αντίληψη για τη ΕΣΣΔ. Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα επί του αντιθέτου και σχεδόν όλοι οι κλασσικοί έχουν αντίθετη άποψη μ' αυτό που βάζεις στο στόμα τους. Εντελώς αδιάβαστος!
"Σαν τελικός σκοπός του είναι να μορφοποιήσει ένα Νέο Τύπο Ανθρώπου": Μα πες κάτι ουσιώδες!!! Ταυτολογία είναι αυτό! Ο καθένας που θεωρεί προβληματικό τον σύγχρονο τύπου ανθρώπου, οραματίζεται ένα καλύτερο ανθρώπινο προφίλ. Το θέμα είναι το τι οραματίζεται ο καθένας και πώς το επιτυγχάνει. Η αριστερά ονειρεύεται ανθρώπους που θα 'χουν τη Γη και την εξουσία στα χέρια τους και προς τούτο πρωταγωνιστεί στους αγώνες για το ψωμί και την ελευθερία. Τα Χ.Α. ονειρεύονται ανθρώπους υποταγμένους σε μια σκληρή κεντρική εξουσία και προς τούτο βρίσκονται μέσα σε αύρες και τανκς απέναντι στους αγώνες του λαού για ψωμί κι ελευθερία.
"HOMO SOVIETICUS": Εδώ είσαι αστείος...
"Και οι δυο θεωρίες θέτουν ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ": Και λοιπόν; Και ο Χίτλερ κάθε βράδυ στις 23:00 έπεφτε για ύπνο. Αυτό το καθιστά πρόβλημα ή πολιτική συγγένεια;
"Αλλά η επίτευξη κοινού σκοπού προϋποθέτει την ύπαρξη εχθρού. Για τους μεν είναι ο καπιταλισμός , για τους δε οι αλλόφυλοι και αλλοεθνείς.": Είναι το ίδιο πράγμα το να λες "οι εργάτες να πληρώνονται αυτό που παράγουν" με το να λες "να αφανιστεί ο ξένος υπάνθρωπος"; Κατ' αρχάς δεν είναι ίδια άποψη, άρα μας εμπαίζεις. Ο καθένας θεωρεί ως κυρίαρχο εχθρό κάτι της σύγχρονης πραγματικότητας, αυτό δε μας κάνει όλους μια ενιαία πολιτική μάζα. Κατά δεύτερον δεν είναι ίδια καν από ηθικής απόψεως...
"Ο διαχωρισμός όμως των ανθρώπων σε τάξεις ή φυλές οδηγεί αναπόφευκτα το υπομόχλιο της καταπίεσης της μιας ομάδας έναντι της άλλης": Αν δεν είχα αρχίσει να γράφω, θα τα παρατούσα τώρα από πλήξη... Μα είμαστε διαχωρισμένοι σε τάξεις! Είναι το ίδιο πράμα ο Λάτσης με μένα; Έχουμε τα ίδια δικαιώματα; Έχουμε τα ίδια προνόμια και ευκαιρίες; Εξ ορισμού όχι! Και γι' αυτό οφείλω να τον πιέσω για να εξισωθούμε. Εγώ, όμως, με έναν Πακιστανό δεν είμαστε εξορισμού άνισοι, μπορούμε να συνυπάρξουμε.
Βαρέθηκα... Αν θες απαντάς, αν θες σβήσ' τα. Ούτως ή άλλως θα προωθήσω κατατοπιστικότερο μέιλ.
Σκοπος ηταν να προβληματισω με το αρθρο μου αυτο σοσιαλιστες και εθνικοσοσιαλιστες. Αυτο ομως που διαπιστωσα ειναι η αγωνια σου να υπερασπισεις τις βεβαιοτητες σου. Πραγμα που σημαινει οτι η προπαγανδα της Αριστερας εχει καταφερει εκαττομυρια ανθρωπους να πιστευουν οτι ειναι οι φορεις της απολυτης αληθειας. Φιλε μου καλε με πραγματικη συμπαθεια σου ανφερω οτι η Μαρξιστικη θεωρια δεν οδηγει στην απελευθερωση του ανθρωπου αλλα στην καθοδηγηση της ανθρωπινης συνειδησης. Διαβασε το βιβλιο μου "ΗΤΑΝ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ,ΗΛΙΘΙΕ" και θα καταλαβεις για την ουτοπια που αγωνιζεσαι.Τιποτα δεν προσφεραν στον ανθρωπο ανωτερο απο τον καπιταλισμο. Δυστυχως για σενα θα δυσκολευτεις να βρεις παραδειγματα.
με εκτιμηση αληθινη
Α.Κ.
Δημοσίευση σχολίου