Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

Το παρακάτω video το αφιερώνω στη Χρυσή Αυγή, ο Νιγηριανός
 οδοντίατρος Sam Chekwas, λάτρης της ελληνικής γραμματείας, άνοιξε
ελληνικό βιβλιοπωλείο, με στόχο να διαφυλάξει την ελληνική γλώσσα, και
να μυήσει σ΄αυτή και τη λογοτεχνία της ακόμα και τους Αμερικανούς!
Είναι το μοναδικό Ελληνικό βιβλιοπωλείο στη Νέα Υόρκη!
Φταίω εγώ τώρα να αναρωτιέμαι ποιος είναι περισσότερο Έλληνας, ο μαύρος Νιγηριανός ή ο λευκός Κασιδιάρης με τα «άπταιστα» ελληνικά του.

Αντώνης Κρούστης

Fileleftheros1966.blogspot.com

1 σχόλια:

Mrs Laura Smith είπε...

Μισώ Τζούλια Τραχιώτη, από την Αθήνα Γκρέσι. Υποσχέθηκα να μοιραστώ αυτή τη Μαρτυρία λόγω της εύνοιας του Θεού στη ζωή μου. Πριν από 4 μήνες ήμουν απεγνωσμένα στην ανάγκη των χρημάτων, έτσι σκέφτηκα ότι έχουν ένα δάνειο τότε έτρεξα σε λάθος χέρια που ισχυρίστηκε ότι είναι δανειστής δανειστής δεν ξέρει ότι ήταν απάτη. Συνέλεξε 1.860 ευρώ από μένα και αρνήθηκε να μου στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από τότε που ήμουν μπερδεμένος και χαμένος, αλλά ο Θεός ήρθε στη διάθεσή μου. Μία πιστή Κυριακή πήγα στην εκκλησία μετά την υπηρεσία και μοιραστήκαμε ιδέα με ένα μέλος της Εκκλησίας και με παρουσίασε σε μια δανειοδοτική εταιρεία με την επωνυμία Laura Smith Loan Company. μου είπε ότι της δόθηκε 20.000 ευρώ από το πρακτορείο δανείων. Συλλέξαμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του πρακτορείου δανείων και έστειλα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τη Δευτέρα το πρωί, μου είπε τους κανόνες και τις ρυθμίσεις και ακολούθησα. Μετά την επεξεργασία των εγγράφων μου έδωσαν δάνειο 33.000 ευρώ. Οποιοσδήποτε μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους και ξέρω ότι πρέπει να σας δανείσουν επειδή είναι πραγματικοί και αξιόπιστοι. Και πάλι σας ευχαριστώ Laura Smith Loan Company, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mrslaurasmithloanfirm@gmail.com)

Ο Θεός να ευλογεί

Μις Τζούλια Τραχιώτη

Τροφή για γνώση

Blog Archive

Συνολικές προβολές σελίδας

Άρθρογραφία χρονικά

Ιστοσελίδα του Αντώνη Κρούστη. Από το Blogger.

Άρθρογραφία κατά ετικέτα

Αναγνώστες

Προτάσεις ιστοσελίδων

Γνωμικά

Πρωτοσέλιδα